Monday, January 19, 2009

The one with roommates


Leonid on Ženja peretuttav. 56 aastane, väga hästi hoolitsetud vene härra. Iirimaal juba 8 aastat elanud. Ta oli meil aegsasti lennujaamas vastas ja viis meid oma väikese ristikheina rohelise Nissaniga oma [meie] koju. Kodu on väike ridaelamu boks, mida Leo rendib koos ühe sõbra Georgiga.

Maja on uus, enamus bokse on välja üürimata. Boks on kolmekordne, igal ühel on oma tuba, igal korrusel on vannituba. Tundub prekolna? Esmapilgul küll, aga see kuidas asi ehitatud on, jätab üle arvata, et maja on ilmselgelt poolakate töö. Seintes on praod, vannitoa laes auk, põranda ja liistu vahe on vähemalt sentimeeter, Ženja toa uks ei mahu kinni, jne, jne… Meid see muidugi ei häiri, aga mul on kahju nendest õnnetutest, kes mõne sellise boksi endale päris koduks on ostnud.


Aga Leo on tore. Georg on ka tore. Me ei tea kas ta on punapea, sest ta on kiilakas :D


Leo ja Ženka suhtlevad venekeeles. Tunnen Georgile kaasa. Mina saan veel üht teist aru, aga tema vaeseke ei ampsa üldse midagi. Ta kasvatab hobuseid ja lubas meid kunagi ratsutama viia. Saab näha… Tänaval ratsutab ta 300se bemmiga… ja muidu on ka täkk… Vähemalt oma arust :D


Leo on meile nagu vanaisa...või nuh, õigem oleks vist õelda vanaema ;)Ta ei lase meil kuhugi üksi minna, kui ta kodus on...igale poole jalutab kaasa, ja loomulikult saadab iga tema sammu õpetlik loba. Mida ja kuidas ikka teha ja kuidas, mis õigem on jne...noh, nagu vanainimesed ikka. Ženkale on olukord eriti keeruline, sest tema ei ole sellise karjatamisega harjunud. Minu meelest on see lihtsalt lõbus. Mul ei ole õpetussõnade vastu midagi...Kuigi jah, eks ma ikka ise tean paremini, mis ma teen.


Tegelikult ma kohe üldse ei kujuta ette, mis saama hakkab ja milliseks olukord kujuneb. ML on sajaga ka Iirimaal võimust võtmas ja kunagine imedemaa on nii mõnelegi komistiskiviks saamas.


Ehh, aga niikaua kui nalja saab ma ei jonni.

No comments:

Post a Comment